Translate

sobota, 31 stycznia 2015

Moja Pink Floydowa Lista: Single z imionami dodatek specjalny o Eugenii

Cześć!

Tak jak pisałem. Nie będę się powtarzał z moim brakiem pamięci.... 

Byłem w  pracy kiedy przypomniałem sobie że nie umieściłem na Liście z imionami tak słynnego kawałka jakim jest  "Careful with That Axe, Eugene

Dla Was specjalnie :


Mam nadzieję że tym razem niczego nie ominąłem. Przypomnijcie mi proszę czy jeszcze jakieś kawałki z imionami mamy w dorobku Pink Floyd?

Pozdrawiam :D

Piotrek Floydomaniak Marchewa Wszędobylski

2 komentarze:

  1. See Emily Play było Piotruś? Strasznie lubię ten kawałek. Świetny kawałek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Kasiunia oczywiście że było. Dziękuję za czujność. Moja Pink Floydowa Lista cz.3 Single z imionami. Rzeczywiście See Emily Play to świetny kawałek. :D Pozdrowienia z Zabrza :D

      Usuń