Translate

czwartek, 29 stycznia 2015

Moja Pink Floydowa Lista cz.3 Single z imionami.

Cześć! :D

Ech ta wybiórcza ludzka i zawodna pamięć. Tak ostatnio słuchałem starszych kawałków. Tych gdzie pojawiają się w tytułach imiona. 

Przyznaję się bez bicia zapomniałem umieścić do pierwszej płyty (amerykańskie wydanie The Piper at the Gates of Dawn) tak znanego utworu jakim jest:

"See Emily Play" Słowa : Syd Barett



Na tej liście z imionami nie może oczywiście zabraknąć pierwszego singla :

"Arnold Layne" znowu słowa Syd Barett. To jeden z najlepszych psychodelicznych utworów wszech czasów. Bardzo dobra wg mnie jest wersja Davidem Bowie. 




Ostatni z wczesnych lat Pink Floyd utwór na mojej liście imiennej to ..... pewnie zgadniecie. 
"Julia Dream" Pierwszy utwór zespołu z Davidem Gilmourem:



Już dziś za parę godzin następny post Floydowy. Chcę zrobić taki post urodzinowy - wiem spóźniony - dla Nicka Masona. 

Zapraszam Wszystkich serdecznie
Piotrek Floydomaniak Marchewa Wszędobylski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz