Translate

piątek, 2 stycznia 2015

Moja Pink Floydowa Lista cz.1

Witajcie Wszyscy w Nowym 2015 roku. :D 

Życzę Nam Wszystkim żeby spełniały się nasze nie tylko muzyczne życzenia.

Moje teksty do twórczości Pink Floydów skończyły się albo nie nadają się do publikacji więc tak pomyślałem sobie że zrobię Floydową Listę Przebojów. Co Wy na to? :D

Dobra lecimy do pierwszej płyty Pink Floyd. Starałem wybrać fragmenty koncertów. 

The Piper at the Gates of Dawn :

Źródło : [http://okladki.net...]


Moje typy z tej płyty :

Astronomy Domine


i
 Instellar Overdrive :

 

to dziś na tyle. Dziękuję że zaglądacie, słuchacie i przypominacie

Piotrek Floydomaniak Marchewa Wszędobylski

2 komentarze:

  1. Ciężko byłoby mi wybrać bo bardzo lubię całą płytę The piper of the gates of down. Fantastyczna jest. Niesamowicie barwna i inspirująca głównie dzięki Sydowi Barettowi, którego powiem szczerze bardzo mi brakowało w kolejnych płytach. Pozdrawiam Cię Piotrze serdecznie i również życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku. Dużo Floydowskich wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień Dobry Nowo Rocznie Kasiu!!! :D Dziękuję Ci niezmiernie za to że czytasz i komentujesz. :D Myślę że każdy dzień może być inny, lepszy niż te co za Nami. ps. Another Pink Floyd będzie koncertował w Chorzowie w ramach WOŚP :D

    OdpowiedzUsuń