Translate

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Moja Pink Floydowa Lista cz. 7 Obscured by Clouds

Cześć :D

Ukryty za chmurami to kolejna genialna płyta naszego najlepszego we wszechświecie zespołu, omawiana przeze mnie wcześniej w poście http://pinkfloydword.blogspot.com/2013/10/ukryty-za-chmurami.html. 

Dziś zamierzam przypomnieć przynajmniej 2 wspaniałe kompozycje, które stanowią o wyrazistości zespołu i jego nieograniczonych możliwościach:

Hipnotyczno- transowy utwór tytułowy :


Zostając w tych klimatach utwór, który wgryza się i zostaje w Tobie, ostro uzależnia, Można słuchać na okrągło.



Mawiają że wisienka na torcie : "Childhood's end"



A jaki jest Wasz wybór z tej płyty??

Pozdrawiam Czerwcowo 

Piotrek Floydomaniak Marchewa Wszędobylski

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z tym wyborem calkowicie mimo ze nie lubię wybierać ani porównywać utworów Pink Floyd. Dla mnie to są GENIUSZE muzyki rockowej. Jak tu porównywać skoro każdy utwór i każda płyta to zupełnie inne i niepowtarzalne twory.Nawet w pojedynczym utworze trudno doszukać się podobnych dźwięków a co dopiero płyt. Ja nie potrafię tego dokonać i nawet nie chcę. Mój wybór jest tylko jeden, oczywisty, to - PINK FLOYD jako całość i każdy z osobna.
    Pozdrawiam
    Husky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie fenomen Pink Floyd. Słucham już ich trochę i nigdy nie spotkałem takiego zespołu, w którym to wszystko znajdę. Dzięki

      Usuń
  2. Ta płyta jest oczywiście znakomita. Właśnie mam faze na nią. Jest tu kilka takich kawałków że przepadam po prostu. Mogę ich słuchać non stop. Po prostu kocham. Jest w tym magia, trudne do opisania emocje. Cudowne brzmienie lat 70 - tych. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń