Translate

niedziela, 1 marca 2015

Moja Pink Floydowa Lista cz.5 Atomowe serce matki

Cześć :D

 O Atomowym sercu matki można by pisać cały elaborat. Połączenie rocka psychodelicznego z orkiestrą i chórem w tym wykonaniu jest po prostu genialne. Chyba zgodzicie się ze mną?
 Krowa na okładce patrzy się na Ciebie w oczekiwaniu naszej reakcji na muzykę.
Właściwie mógłbym całą płytę zakwalifikować do mojej pink floydowej listy. Najpierw zachwyciłem się ponad 20 minutową suitą zamieszczoną na pierwszej stronie płyty. :D
  Warto zwrócić jednak uwagę na dwa utwory : Summer '68 oraz Fat Old Sun, które dziś chciałem przypomnieć:


Tutaj drugi z nich w wersji z Gdańska :



oraz pierwszy :D



W następnej części PFL : utwory z Meddle

Pozdrawiam

Piotrek Floydomaniak Marchewa Wszędobylski

1 komentarz:

  1. Brak słów żeby opisać ten album. Jest po prostu świetny. Już po pierwszym przesłuchaniu go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń