Translate

środa, 24 września 2014

Gorące wieści z The Endless River


Cześć!!! :D 

Coraz więcej pojawia się informacji o nadchodzącej piętnastej studyjnej płycie Naszego ulubionego zespołu wszech czasów. :D.
 I tak ostatnie czyli dzisiejsze - plakaty reklamujące :

[Foto: materiały prasowe za onet.pl]

Źródła podają że od 10 listopada będziemy mieli ją w ręku. :D
Tymczasem zobaczcie jak się robi kampanię płyty poza granicami Polski : Wszystkie fotografie za https://www.facebook.com/pinkfloyd









2 komentarze:

  1. U nas też tak powinno być. Chociaż ostatnio Saturn mnie zaskoczył pozytywnie. Puszczali na sklepie najlepsze utwory. Mogłam sobie pospiewać razem z Floydzikami. Nieważne że ludzie gapili się na mnie jak na debila. Ważne że ja wiedziałam o co come on prawda? Takiej muzyki nie trzeba się wstydzic

    OdpowiedzUsuń